خبرنگاران کاهش 11 درصدی تردد در جاده های لرستان

به گزارش وبلاگ لاراول، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: تردد خودروها در دوازدهم فروردین ماه امسال در جاده های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش یافت.

خبرنگاران کاهش 11 درصدی تردد در جاده های لرستان

عباس شرفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ لاراول گفت: براساس گزارش تردد شمار خودرو در دوازدهم فروردین ماه امسال 16 هزار و 862 دستگاه وسیله نقلیه خروجی در محورهای استان تردد داشته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 11 درصد کاهش نشان می دهد.

وی اضافه نمود: همچنین تعداد 15 هزارو 605 وسیله نقلیه ورودی در محورهای استان تردد داشته که نسب به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش نشان می دهد.

شرفی بیان نمود: بیشترین تردد در جاده بروجرد - اراک با سه هزار و 826، اراک - بروجرد با سه هزار و 166و ملایر - بروجرد با 2 هزار و 99 وسیله نقلیه می باشد.

وی اضافه نمود: کمترین تردد در محورهای خمین - الیگودرز با 584، هرسین - نورآباد با 695، نورآباد - هرسین با 719 وسیله نقلیه و ساعات اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 عصر بوده است.

به گفته وی این آمار نشان می دهد که بیشتر مردم به توصیه ها درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضروری به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا توجه دارند اما باز هم تاکید می کنیم هموطنان از سفر پرهیز و در خانه بمانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان شرح داد: نوروز امسال متفاوت از سال های قبل است و از مردم می خواهیم این شرایط را درک کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش 11 درصدی تردد در جاده های لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش 11 درصدی تردد در جاده های لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید