اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! ، فیلم خبرنگاران از مصاحبه با خانم بازیگر

به گزارش وبلاگ لاراول، خبرنگاران: شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما در مسابقات دوومیدانی شهدای سلامت حاضر شد.

اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! ، فیلم خبرنگاران از مصاحبه با خانم بازیگر

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ لاراول، مسابقات دوی استقامت جایزه بزرگ، جام شهدای مدافع سلامت فردا (پنجشنبه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد. رویداد دوومیدانی در بخش بانوان برگزار خواهد شد.

اختتامیه این رویداد ورزشی ساعت 12 همان روز برگزار می گردد و طی مراسمی باشکوه از خانواده های شهدای مدافع سلامت، قهرمانان ملی و بین المللی تجلیل و به ورزشکاران برتر این رقابت جوایز دیگر نقدی و غیرنقدی اهدا خواهد شد.

شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تئاتر کشور، به عنوان شرکت نماینده در مسابقات دوومیدانی حاضر شد. به همین دلیل کمال زاده به وبلاگ لاراول گفت: هدف این مسابقات کاملاً خیر بود. بعد از شیوع کرونا خیلی از رویدادهای ورزشی تعطیل شد. اتفاق خوبی بود که ورزشکاران خود را محک بزنند و هم ما در کنار این ورزشکاران اوقات خوب و بسیار مفرحی را بگذرانیم. تجربه بسیار خوبی کسب کنیم.

وی اضافه نمود: امیدوارم بیشتر از این حمایت شویم. در واقع شاهد هنرآفرینی در مسابقات جهانی باشیم. همه رشته های ورزشی را دوست دارم. در هر رشتهای یکسری از عزیزان فعالیت می نمایند. خودم عضو تیم گلف هنرمندان هستم و خیلی از ورزش ها مانند دوومیدانی را پیگیری می کنم. دوومیدانی مادر همه ورزش ها است.

بازیگر سینما در مورد اینکه هوادار کدام تیم است، گفت: گاهی اوقات فوتبال را دنبال می کنم. هوادار؟ من را در داستان نیاندازید. هوادار تیم ملی فوتبال هستم!

منبع: رکنا

به "اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! ، فیلم خبرنگاران از مصاحبه با خانم بازیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! ، فیلم خبرنگاران از مصاحبه با خانم بازیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید