همه اخبار و مقاله ها

17 استان متاثر از سیل و آب گرفتگی؛ 20 هزار نفر امدادرسانی شدند

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 20 هزار هموطن متاثر از حوادث جوی در 6 روز گذشته و در 17 استان کشور خبر داد.

28 اردیبهشت 1401

420 میلیارد ریال برای اجرای طرح پمپاژ پهله پرچینه در استان ایلام نیاز است

مدیر کل جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: برای اجرای طرح ایستگاه پمپاژ پهله پرچینه در زرین آباد به 420 میلیارد ریال بودجه نیاز است.

27 اردیبهشت 1401

در پی افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار هستیم

احمد احمدی صدر گفت: امروز استارت برنامه های حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی در شهرداری تهران زده شده و تلاش داریم تا فضا ها و محل های بیشتری را در اختیار زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی قرار دهیم.

26 اردیبهشت 1401

پیغام تبریک کرونایی عید نوروز

سال 1400 را با فراز و نشیب های بی انتهایش گذراندیم و حالا به آغاز یکی دیگر از نوروزهای کرونایی نزدیک هستیم. متاسفانه جشن نوروز سال جاری هم مانند 2 سال پیش زیر سایه کرونا برگزار می گردد.

25 اردیبهشت 1401

با خانواده مانیتورهای هوآوی بیشتر آشنا شوید

شرکت هوآوی به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فناوری در جهان، میخواهد با ارائه گستره وسیعی از محصولات و ابزارها با سیستم عامل های یکپارچه به هوشمندتر شدن زندگی، کار، ورزش، سرگرمی و تمام ابعاد زندگی انسان ها یاری کند و به طور خلاصه یک زیست بوم کامل برای...

24 اردیبهشت 1401

سامانه های بارشی در راه آذربایجان شرقی

خبرنگاران/آذربایجان شرقی رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از ورود دو سامانه بارشی طی هفته جاری به استان خبر داد.

23 اردیبهشت 1401

شهنازی: بازیکنان شهداب هماهنگ بودند و درک بالایی از والیبال داشتند، سایپا از ضعف مدیریت، ضربه بزرگی خورد

مربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: انتظار داشتم پیکان، قهرمان لیگ برتر شود ولی شهداب فراتر از انتظارها ظاهر شد و بازی های بهتری ارائه داد.

23 اردیبهشت 1401

سورپرایز بزرگ یحیی گل محمدی برای طرفداران پرسپولیس

تهران (پانا) - یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس امروز با چند تغییر مهم تیمش را به مصاف آلومینیوم خواهد فرستاد.

21 اردیبهشت 1401

باشکوه ترین طاق های صخره ای دریایی در دنیا

طاق های صخره ایطاق های صخره ای که در میان دریاها ایجاد شده، پدیده ای جالب می باشد که طبیعت به یاری اقیانوس ها آن ها را به وجود آورده است. این صخره ها معمولا از یک بخشی با سنگ نرم تشکیل شده که در طی میلیون ها سال در اثر برخورد امواج حفره ها و تونل هایی درون...

20 اردیبهشت 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا سه شنبه 24 اسفند 1400

قیمت پژو 405 GLX امروز سه شنبه 24 اسفند 1400 با چهار میلیون تومان افزایش به 268 میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به 275 میلیون تومان رسید. پژو پارس اتوماتیک، اما دو میلیون تومان گران تر از دیروز بود و 410 میلیون تومان به فروش رسید....

19 اردیبهشت 1401

ساماندهی و زیباسازی محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه 15

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 15 از ایجاد تحول در محور مواصلاتی امام رضا (ع) ورودی جنوب شرق مرکز همزمان با نوروز 1401 خبر داد.

19 اردیبهشت 1401

زیارت؛ برترین حوزه ایجاد اشتغال در مشهد است

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار شهرستان مشهد گفت: امروز باید زمینه اشتغال جوانان مشهد را مهیا کنیم. برترین حوزه ای که می تواند در شهر مشهد اشتغال ایجاد کند، حوزه زیارت است. یکی از اقدامات در این حوزه تقویت اشتغال خانگی به خصوص در حوزه اشتغال روستایی به...

18 اردیبهشت 1401

ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا در اولویت است.

16 اردیبهشت 1401

شروع به کار نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان ایرانی در هند

نمایشگاه دائمی و پایگاه صادراتی محصولات دانش بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استان ادیشا کشور هندوستان فعالیت خود را شروع کرد.

15 اردیبهشت 1401

راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی

تردمیل خانگی مناسب به شما یاری می نماید تا بتوانید روزانه ورزش نموده و تناسب اندام خود را حفظ کنید. به علت شیوع کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا فعالیت های ورزشی خود را داخل خانه انجام دهند، خرید تردمیل خانگی به شما یاری می نماید تا به هدف خود برسید....

15 اردیبهشت 1401

قیمت روز تجهیزات اتوماسیون صنعتی

سالانه کسب و کارها و کارخانجات زیادی در ایران و جهان راه اندازی می شوند اما مسئله این است که همه شان به موفقیت دلخواه دست پیدا نمی کنند و پس از مدتی مجبور می شوند کار خود را تعطیل کنند.

13 اردیبهشت 1401

تجربه 3 ماه زندگی در چین (قسمت دوم)

3 ماه زندگی در چینبا خبرنگاران همراه باشید تا زندگی 3 ماهه یک مسافر را در چین بشنویم. حرف های او می تواند راهنمای خوبی برای کسی باشد که قصد سفر به چین را دارد.

13 اردیبهشت 1401

پلیس آلمان مدرسه ای در هامبورگ را محاصره کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، رسانه های آلمانی گزارش دادند که پلیس شهر هامبورگ یک مدرسه را به ظن وجود فردی مسلح در داخل آن محاصره نموده است.

11 اردیبهشت 1401

حمایت شیر نر از شیر ماده در هنگام خطر

یک شیر نر، هنگام هجوم گله گاومیش های وحشی از شیر ماده دفاع کرد.

11 اردیبهشت 1401

کاناوارو جانشین رانیری می گردد؟

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال واتفورد پس از مدت کوتاهی از قبول راهنمایی این تیم اخراج شد.

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (829)