امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در 14 اینچ

به گزارش وبلاگ لاراول، تهران (پانا) - امیرحسین رستمی و امیر کاظمی بازیگران سریال لیسانسه ها مهمان این هفته برنامه 14 اینچ خواهند بود.

امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در 14 اینچ

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، برنامه جدید 14 اینچ که به تهیه کنندگی فرزام محبی و با اجرای امین زندگانی آدینه شب ها از کانال فارسی این شبکه روی آنتن می رود، آدینه 20 فروردین میزبان بازیگران سریال پرطرفدار لیسانسه ها خواهد بود.

لیسانسه ها محصول شبکه سه سیما است و بازیگرانی همچون بهنام تشکر، متین ستوده، مهران رجبی، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، بیژن بنفشه خواه و کاظم سیاحی در آن ایفای نقش نموده اند. این مجموعه ماجراها و دغدغه های سه دوست به نام های مسعود (امیرحسین رستمی)، حبیب (هوتن صبور) و مازیار (امیر کاظمی) را در فضایی طنز به تصویر می کشد.

فصل اول این سریال به کارگردانی سروش صحت، در 28 قسمتِ 40 دقیقه ای از 4 دی 1395 آغاز و قسمت آخر آن 13 بهمن 1395 پخش شد. فصل دوم آن از 4 آذر 1396 آغاز و در 2 بهمن 1396 به خاتمه رسید و فصل سوم به نام فوق لیسانسه ها نیز در 28 قسمت 40 دقیقه ای از 17 آبان 1398 روی آنتن رفت و در 16 آذر ماه به خاتمه رسید. مجموعه ای که شبکه آی فیلم نیز برای علاقه مندان آن بازپخش نموده و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

در این قسمت از برنامه 14 اینچ که به سریال لیسانسه ها اختضاص یافته است، امین زندگانی با امیر کاظمی و امیرحسین رستمی، دو تن از سه شخصیت اصلی این سریال سه فصلی گپ وگفت صمیمانه ای رقم می زند و بینندگان در ادامه، شاهد اجرای استندآپ کمدی میثم درویشان پور نیز خواهند بود.

14 اینچ محصول شبکه آی فیلم است که آدینه شب ها ساعت 23:00 روی آنتن می رود. بازپخش این برنامه شنبه ساعت های 07:00 و 19:00 قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در 14 اینچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیرحسین رستمی و امیر کاظمی در 14 اینچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید