در پی افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار هستیم

به گزارش وبلاگ لاراول، احمد احمدی صدر گفت: امروز استارت برنامه های حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی در شهرداری تهران زده شده و تلاش داریم تا فضا ها و محل های بیشتری را در اختیار زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی قرار دهیم.

در پی افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار هستیم

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ لاراول، احمد احمدی صدر، مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی اظهار کرد: این رویداد کارآفرینی که در بوستان مصاحبه در حال برگزاری است به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد طراحی شده است.

وی افزود: غرفه هایی که در این نمایشگاه زده شده به صورت حمایتی بوده و کار های خوبی هم برای حمایت بیشتر از زنان سرپرست خانوار، مشاغل خانگی و کسب و کار های خرد در دستور کار واقع شده است.

مدیرعامل سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران برنامه های خوب زیادی برای حمایت از بانوان شهر تهران در نظر دارد و امیدواریم که بتوانیم این برنامه های حمایتی را بیشتر کنیم.

احمدی صدر تاکید کرد: امروز استارت برنامه های حمایت از زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی در شهرداری تهران زده شده و تلاش داریم تا فضا ها و محل های بیشتری را در اختیار زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی قرار دهیم که با آرامش بیشتری بتوانند کسب درآمد کنند و اشتغالشان را توسعه دهند.

وی شرح داد: در پی این هستیم که زنان سرپرست خانوار بتوانند با آموزش به زنان سرپرست خانوار دیگر آن ها را تحت پوشش داشته باشند تا آن ها هم بتوانند در این حوزه درآمدزایی داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در پی افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی افزایش اشتغال در حوزه زنان سرپرست خانوار هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید