خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ لاراول، خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، مورد حمایت قرار خواهد گرفت.

خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می نمایند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ لاراول، نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت، میزبان تجهیزات و دستاورد های فناورانه ای است که به وسیله شرکت های دانش بنیان و خلاق فراوری شده است و قابلیت اتصال به بازار و پاسخ گویی به احتیاج های کشور را دارد. از جمله محصولاتی که در نمایشگاه امسال ارائه می گردد و مورد حمایت قرار خواهد گرفت، تجهیزات و فراوریات آزمایشگاهی حوزه مغز است.

مراکز تحقیقاتی، پژوهشی و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های دانش علوم شناختی می توانند محصولات، تجهیزات و ابزار های فراوریی خود را همزمان با بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهشی، فناوری و فن بازار کشور که 23 تا 26 ماه جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، ارائه نمایند و به نمایش بگذارند.

در این رویداد علمی، تجاری و مالی براساس سطح بندی محصولات، بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به وسیله مراکز علمی و پژوهشی بین 10 تا 50 درصد تا سقف تعیین مورد حمایت قرار می گیرد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام نموده است که مراکز تحقیقاتی، فناوری و شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه های علوم شناختی می توانند با مراجعه به سایت نهمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در این نمایشگاه اقدام نمایند.

نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایرا ن ساخت 23 آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح خواهد شد و تا 26 آذرماه امسال به صورت حضوری میزبان شرکت نمایندگان بوده و در طول سال به صورت مجازی برقرار خواهد بود.

فراورینمایندگان، بیش از 9 هزار محصول فناورانه در حوزه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت را در قالب این رویداد ارائه می دهند که جزئیات این محصولات و شرکت ها در وب سایت نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت به نشانی https://iranlabexpo.ir قابل مشاهده است. در این برنامه حمایتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بخشی از هزینه خرید مراکز علمی و پژوهشی دولتی را براساس سطح بندی تجهیزات در نمایشگاه پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه مغز تسهیلات حمایتی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید