ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا

به گزارش وبلاگ لاراول، سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا در اولویت است.

ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا

وبلاگ لاراول شیراز - وحید خداپرست در ملاقات با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا با تاکید بر رفع مسائل کارگران و تعاونی های این شهر تازه و ضمن امیدواری نسبت به اینکه این جلسات مقدمه ای برای تعامل و همکاری بیش از پیش این اداره کل با مجموعه مدیریت شهری صدرا باشد، گفت: تعاملات دستگاه ها اگر منجر به اخذ تصمیمات صحیح و اجرای گردد باعث حل مسائل مردم و ایجاد رضایتمندی در میان آن ها خواهد بود.

او گفت: مشکل مالکیت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر صدرا پس از حدود دو دهه اختلاف اکنون حل شده است و با پیگیری ها و برگزاری جلسات متعدد در دو سال اخیر مشکل مالکیت مجموعه ورزشی کارگران رفع شده است.

خداپرست گفت: تخصیص اعتبارات جهت تکمیل مجموعه ورزشی کارگران صدرا در حال پیگیری است و در صورت تحقق این امر اعتبارات لازم جهت تکمیل فاز های نخست مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران صدرا تامین می گردد.

او بعلاوه گفت: این اعتبارات جهت تکمیل کل مجموعه ورزشی کارگران صدرا کافی نیست و بنظر می رسد در صورت تخصیص این اعتبارات، فاز های نخست از این مجموعه افتتاح گردد که در ادامه به همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری صدرا در جهت راه اندازی مطلوب این مجموعه احتیاج است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با توجه به بافت جمعیتی شهر صدرا، گفت: احتیاج به مجموعه ورزشی بزرگ و ایده آل در شهر صدرا و شهرک های غرب شهر شیراز باعث شده که با جلب همکاری دستگاه های اجرایی صدرا بتوان مجموعه ای ورزشی ایجاد کرد که راه اندازی این مجموعه های ورزشی در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.

خداپرست گفت: در جامعه ای که به سمت ورزش سوق داده گردد آسیب های اجتماعی کاهش یافته که این امر یاری شایانی به موفقیت برنامه های حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری صدرا نیز خواهد نمود.

خداپرست خواهان همکاری و همراهی بیشتر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا شد و گفت: نتیجه این همراهی و همکاری ها به راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا منجر می گردد که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر تازه صدرا را محقق خواهد نمود.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: یکی از دغدغه های جدی این اداره کل و شهرداری صدرا موضوع کارگران فصلی و ساختمانی است و با رفع مسائل کارگران ساختمانی و راه اندازی مرکز ساماندهی این کارگران در شهر صدرا دغدغه های این اداره کل و مدریت شهری صدرا کاسته می گردد و این امر بعلاوه اقدامی جدی در جهت تکریم قشر زحمتکش کارگران ساختمانی است.

خداپرست گفت: شهرداری صدرا با هماهنگی کانون انجمن های صنفی کارگران ساختمانی و اجرای برنامه های ساماندهی می تواند نسبت به حل مسائل صنفی این قشر زحمتکش اقدامات قابل ملاحظه ای را انجام دهد.

شهردار صدرا نیز در این جلسه ضمن بیان مسائل جامعه کارگری و تعاونی های شهر صدرا گفت: از مهمترین احتیاج های شهر صدرا تکمیل و بهره برداری مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران این شهر است که این شهرداری آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

بهزاد پرنیان ضمن تاکید بر لزوم توجه به احتیاج های جامعه کارگری این شهر تازه گفت: شهرداری صدرا با برنامه ریزی لازم نسبت به رفع مسائل کارگران فصلی و ساختمانی اقدام خواهد نمود..

لازم به ذکر است طی تفاهم و توافق اجرا شده در این جلسه مقرر شد با تخصیص زمین به وسیله شهرداری صدرا و احداث ساختمانی مناسب نسبت به ساماندهی کارگران ساختمانی و ارائه خدمات مطلوب تر به این قشر در شهر صدرا اقدام گردد.

بعلاوه مقرر شد طی بازدید مشترک، تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران صدرا با اولویت پیگیری گردد.

شهر تازه صدرا در فاصله حدود 20 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است.

وبلاگ لاراول فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی و برطرف مسائل کارگران ساختمانی صدرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید