سرآسیایی: امیدوارم برنده بازی استقلال و گل گهر داوران باشند

به گزارش وبلاگ لاراول، مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره بازی تیمش با استقلال توضیحاتی را بیان نمود.

سرآسیایی: امیدوارم برنده بازی استقلال و گل گهر داوران باشند

به گزارش وبلاگ لاراول، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در نشست خبری پیش از تیمش مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، گفت: برای بازی فردا آماده شده ایم و تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده است. کاملا اشراف داریم با چه تیم بزرگ و پرمهره ای باید روبه رو شویم. بازی تیم های قلعه نویی و استقلال همواره مجذوب کننده و پر از مسائل فنی و تاکتیکی بوده است. بازی فردا نیز از این قاعده مستثنی نیست.

او اضافه نمود: کاملا برای این بازی آماده هستیم و آرزو می کنیم پیروز بازی داوران باشند و عدالت در زمین اجرا گردد. داورانی خوب، باکیفیت، باشخصیت و سلامت داریم که برای ارتقای سطح داوری و کم شدن اشتباهات داوری باید به تکنولوژی مجهز شوند. صحبت از ورود VAR به ایران شده است، اما هنوز از سیستم رادیویی محروم هستیم که به کیفیت داوری لطمه می زند.

سرآسیایی در مورد شرایط بایناما بازیکن خارجی نو این تیم توضیح داد: پس از ملاقات با صنعت نفت آبادان ریکاوری کردیم. بازیکن خارجی نو ما به تازگی به گل گهر اضافه شده و احتیاج به زمان دارد تا با شرایط فوتبال ایران و گل گهر آشنا گردد. برای ملاقات فردا انتظار معجزه از این بازیکن نداریم، اما بازیکن باکیفیتی است که به ما یاری خواهد نمود.

مربی گل گهر درباره کنار گذاشتن چند بازیکن از این تیم قبل از بازی با استقلال گفت: اولویت در تیم های قلعه نویی رعایت اصول است. چند بازیکن را قلعه نویی صلاح دانست برای این بازی در اختیار نداشته باشیم. بازیکنانی که فردا نیستند باکیفیت بوده و به لحاظ شخصیتی و فنی بزرگ هستند.

بیشتر بخوانید

  • سرآسیایی: صنعت نفت از تساوی با گل گهر خشنود است/ از نتیجه راضی نیستیم
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سرآسیایی: امیدوارم برنده بازی استقلال و گل گهر داوران باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرآسیایی: امیدوارم برنده بازی استقلال و گل گهر داوران باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید