فروش بلیت مازاد در لیگ ملت های والیبال، ایجاد بازار سیاه بلیت

به گزارش وبلاگ لاراول، هر چند از ابتدای شروع این دوره از بازی ها ایراد و نقدها زیادی به نحوه بلیت فروشی این مسابقات وارد بوده است اما امروز در بازی پایانی بین ایران و روسیه فروش بلیت مازاد موجب بروز مسائل زیادی شده است.

فروش بلیت مازاد در لیگ ملت های والیبال، ایجاد بازار سیاه بلیت

با وجود اینکه ظرفیت سالن غدیر ارومیه شش هزار نفر است اما نزدیک هزار تماشاگر در سالن حضور دارند و تعدادی از طرفداران به خصوص در بخش بانوان به صورت ایستاده مشغول تماشای بازی هستند.

حضور بیش از ظرفیت صندلی بانوان سبب شده تا تمامی راهروهای منتهی به صندلی بانوان مملو از تماشاگر خانم شده و حتی روی سکوها بنشینند، مجری سالن با پیغام های مکرر در بین مسابقه، از تماشاگران خواست برای عدم ایجاد مشکل، به سایر تماشاگران هم جا دهند تا اتفاقی به سبب ازدحام رخ ندهد.

بازار سیاه داغ بلیت در لیگ ملت های دنیا در ارومیه

همچنین بلیت مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه در بازار سیاه قیمت زیادی پیدا نموده است و حتی بیش از یک میلیون تومان هم فروخته می گردد.

هفته سوم لیگ ملت های والیبال با حضور تیم های ایران، لهستان، کانادا و روسیه به میزبانی ارومیه برگزار می گردد و ظرفیت سالن غدیر محل برگزاری مسابقات کمتر از 6 هزار نفر است که البته در هر مسابقه ایران جمعیتی بسیار بیشتر از ظرفیت استاندارد وارد سالن می گردد.

سایت فروش بلیت مسابقات نیز در روزهای گذشته مسائل زیادی داشت وگفته می گردد بلیتهای مسابقات روز دوم در عرض سه دقیقه و 45 ثانیه فروخته شد.

با این وجود بازار سیاه بلیت نیز در ارومیه داغ است و حتی از قیمت یک میلیون و 500 هزار تومانی برای هر بلیت هم حرف زده می گردد، این بلیتها به راحتی در سایت های اینترنتی برای فروش موجود است.

با نگاهی گذارا به سایت دیوار می توان بلیتهای مسابقات این هفته با قیمت های بالا و حتی در حد یک میلیون نیز مشاهده کرد که این امر موجب نارضایتی طرفداران شده است.

فروش بلیت مسابقات دنیای والیبال در بازار سیاه فاقد اعتبار است

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در مورد بازار سیاه بلیت به وبلاگ لاراول گفت: فروش بلیت مسابقات دنیای والیبال در بازار سیاه فاقد اعتبار است.

سرهنگ اکبر نصرتی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات بعضی از افراد فرصت طلب اقدام به تبلیغ و فروش بلیت مسابقات والیبال در فضای مجازی کردند اضافه کرد: این امر در روزهای آینده تحت آنالیز و پیگیری قرار می گیرد.

وی ادامه داد: به لحاظ اینکه در هنگام ورود به ورزشگاه هویت افراد به وسیله بارکد و کارت ملی مالک بلیت انجام شد لذا هرگونه تهیه بلیت از سایر افراد و فضای مجازی غیر قابل استفاده بود.

مردم از تجمع مقابل هتل اقامتی تیم ملی والیبال خودداری نمایند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی نیز در مورد امنیت بازی پایانی ایران و روسیه در هفقته سوم مسابقات گفت: مردم والیبال دوست ارومیه از تجمع در مقابل هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی والیبال خودداری نمایند.

اسدالله مالکی با قدردانی از همکاری مردم با پلیس در تأمین نظم و امنیت لیگ ملت های والیبال اضافه کرد: طرفداران تیم ملی والیبال برای رعایت حال بازیکنان و ادای حق میزبانی، از هر گونه تجمع در راستاهای تردد ورزشکاران نیز پرهیز نمایند.

وی گفت: مردم ارومیه علاقه زیادی به رشته والیبال و والیبالیست های تیم ملی دارند و این امر موجب تجمع در مقابل راستا تردد والیبالیست ها و هتل محال اقامت آنان می گردد.

ارومیه میزبان هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 است و امروز پرونده این میزبانی با بازی تیم ملی والیبال ایران و روسیه بسته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فروش بلیت مازاد در لیگ ملت های والیبال، ایجاد بازار سیاه بلیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیت مازاد در لیگ ملت های والیبال، ایجاد بازار سیاه بلیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید