فروش تاریخی مرد عنکبوتی در دوران کرونا

به گزارش وبلاگ لاراول، فیلم نو مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با فروش 220 میلیون دلاری در شروع اکران، چهارمین فروش شروعین تاریخ سینما را به نام خود ثبت کرد.

فروش تاریخی مرد عنکبوتی در دوران کرونا

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، فیلم ابرقهرمانی مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست محصول کمپانی سونی و استودیو مارول در حالی در چند روز نخست اکران به فروش خیره کننده 220 میلیون دلاری دست یافت که نه تنها تا به امروز چهارمین فیلم پرفروش سینما در اکران آغازین است بلکه رکورد پرفروش ترین فیلم دوران کرونا را در اکران اولیه به نام خود ثبت کرد.

این فیلم بعلاوه نخستین فیلم در سینمای آمریکا و در دوران کروناست که به فروش آغازین بیش از 100 میلیون دلاری دست یافته است.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در روز نخست و پیش نمایش خود در روز پنجشنبه به فروش 50 میلیوری دست یافت تا پس از فیلم های انتقام جویان: آخر بازی (50 میلیون دلار) و جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد (57 میلیون دلار)، سومین فروش پیش نمایش سینما را در تمام ادوار کسب نموده باشد.

این فیلم با کارگردانی جان واتس و فیلم نامه ای نوشته مشترک کریس مک کنا و اریک سامرز، در دو روز نخست اکران در گیشه بین الملل هم به فروش 100 میلیون دلاری دست یافته است.

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست با بازی مجدد تام هولاند در نقش اصلی، هم اکنون در بیش از 4300 سالن سینما در حال اکران است. این فیلم دنباله مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (2017) و مرد عنکبوتی: دور از خانه (2019) و بیست و هفتمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می گردد.

منبع: فرارو

به "فروش تاریخی مرد عنکبوتی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تاریخی مرد عنکبوتی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید