راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی

به گزارش وبلاگ لاراول، تردمیل خانگی مناسب به شما یاری می نماید تا بتوانید روزانه ورزش نموده و تناسب اندام خود را حفظ کنید. به علت شیوع کرونا بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا فعالیت های ورزشی خود را داخل خانه انجام دهند، خرید تردمیل خانگی به شما یاری می نماید تا به هدف خود برسید. در این مقاله هم قصد داریم تا نکات مهم برای خرید تردمیل خانگی را بیان نموده تا بدانید که یک تردمیل خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد. با رعایت نکات گفته شده در مقاله خواهید توانست هم در زمان و هم در هزینه خود صرفه جویی کنید.

راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی

راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی

نحوه خرید تردمیل

اگر تا به امروز تجربه خرید تردمیل را نداشته اید احتمالا این فرآیند برای شما پیچیده به نظر برسد؛ اما نگران نباشید. با مطالعه این مقاله می توانید با مهم ترین ویژگی های تردمیل آشنا شده و بتوانید برترین تردمیل خانگی را با توجه به شرایط خود تهیه کنید. ما سعی کردیم در این بخش ویژگی های مهم را به زبانی ساده و کاربردی بیان نموده تا شما نیز از ورزش کردن با آن لذت کافی را ببرید.

  1. انتخاب فضای تمرین

ابتدا باید از خود سوالاتی بپرسید مانند اینکه قرار است بعد از خرید، تردمیل را در کدام بخش خانه قرار دهید؟ آیا فضای کافی برای ایجاد یک باشگاه خانگی داشته و یا قصد دارید این وسیله را در گوشه ای از اتاق خود قرار دهید؟ بعد از اینکه فضای قرار گرفتن تردمیل را تعیین کردید باید ابعاد آن را میزان گیری کنید. محاسبه طول، عرض و ارتفاع به شما یاری می نماید تا سریع تر بتوانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اگر دوست دارید تا در خانه ورزش نموده؛ اما فضای کافی برای قرار دادن دائمی تردمیل ندارید، می توانید به خرید تردمیل تاشو فکر کنید. این تردمیل ها دقیقا برای افرادی طراحی شده که فضای کمتری دارند. هر زمان که قصد ورزش کردن داشته آن را باز می کنید و بعد از استفاده می توانید آن را تا نموده و در گوشه ای از اتاق قرار دهید.

  1. انتخاب نوع تمرینات

شما باید بدانید که قصد دارید بعد از خرید تردمیل خانگی روی آن پیاده روی کنید یا بدوید. اگر جز اون افرادی هستید که فقط روی تردمیل پیاده روی می نمایند می توانید تردمیل های کوچک تر را بخرید. اگر بیشتر هدف شما از این خرید، دویدن بوده باید تردمیل خانگی را انتخاب کنید که بزرگتر بوده و امکاناتی مانند قطع سریع دستگاه را داشته باشد. این کلید در هنگامی که تعادل خود را روی تردمیل از دست می دهید یاری نموده تا دستگاه به سرعت متوقف گردد.

  1. حداکثر وزن قابل تحمل

بسته به اینکه چه وزنی دارید و چه افرادی قرار است روی تردمیل شما ورزش نمایند، مدل های مختلفی پیش روی شما واقع شده است. بعضی از تردمیل ها محدودیت وزن های پایین را داشته و نباید افراد سنگین وزن روی آن ورزش نمایند. بعضی دیگر نیز محدودیت وزنی بالاتری دارند. بسته به اینکه شما و دیگر اعضای خانواده چه وزنی دارید می توانید مدل تردمیل خانگی خود را انتخاب کنید.

  1. ابعاد تسمه

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه کنید ابعاد تسمه تردمیل است. به طور معمول عرض تسمه ها بین 50 تا 60 سانتی متر بوده و طول آن نیز حداقل 120 سانتی متر است. هرچقدر قد شما بلند تر بوده و وزن بیشتری نیز داشته باشید باید طول و عرض تسمه بزرگ تر باشد تا هم تعادلتان حفظ گردد هم فضای بیشتری برای انجام تمرینات ورزشی داشته باشید.

  1. قدرت موتور

هر چقدر قدرت موتور تردمیل بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر بوده و توان بیشتری دارد. به طور معمول قدرت موتور یک تردمیل را از 1 تا 7 اسب بخار دسته بندی می نمایند اما در تردمیل های خانگی این قدرت بین 1 تا 4 اسب بخار است. بعضی دیگر از تردمیل ها هم در بازار هستند که هیچ موتوری ندارند و از قدرت وزن و توان شما آغاز به حرکت می نمایند. احتمالا مشابه این تردمیل ها را در پارک ها دیده باشید. کاربرد عمده این مدل تردمیل های بدون موتور برای ورزش های آبی بوده؛ اما اگر با محدودیت قیمت زیادی روبرو هستید می توانید به تردمیل مقرون به صرفه نیز فکر کنید. توصیه بهتر این بوده که حتما تردمیل با قدرت موتور مناسب بخرید تا کمترین فشار به کمر و پاهای شما وارد گردد.

  1. نوع کارکرد

تردمیل خانگی از لحاظ نوع کارکرد به دو دسته تک کاره و چند کاره تقسیم بندی می گردد. مدل های تک کاره فقط تردمیل بوده و شما می توانید روی سطح آن دویده یا راه بروید. در مدل های چند کاره تردمیل خانگی بسته به سایز و کاربرد ها می توانید ورزش های دیگری را روی آن انجام دهید. در این تردمیل ها امکان دراز و نشست، بدنسازی با کش، وزنه، دسته های شنا سوئدی، ماساژور و چرخش کمر نیز وجود دارد. با خرید این مدل تردمیل ها شما می توانید ورزش های مختلفی را انجام دهید.

  1. تردمیل چرخ دار

در چند سال اخیر برترین برندهای تردمیل اقدام به ساخت مدل های چرخ دار نموده اند. این چرخ ها در هنگام ورزش قفل شده و بعد از اتمام تمرینات می توانید به یاری چرخ ها آن را به گوشه اتاق ببرید. اگر با محدودیت فضا روبرو نیستید می توانید از این ویژگی صرف نظر کنید؛ اما با توجه به نوع زندگی های امروزی و فضای محدود آپارتمان ها، بسیاری از خریداران در پی یک تردمیل چرخ دار هستند.

  1. سرعت تردمیل

این مورد را شاید بتوان زیر مجموعه نکته 2 قرار داد؛ اما به علت اهمیت زیاد قصد داریم تا در یک مورد جداگانه درباره آن بحث کنیم. حداکثر سرعت تردمیل ها در عملکرد آن ها و تمرینات ورزشی شما تاثیر بسیار زیادی می گذارد. سرعت تردمیل ها بازه متنوعی داشته و از 6 کیلومتر بر ساعت تا 32 کیلومتر بر ساعت را پوشش می دهد. اگر اهل انجام ورزش های سنگین باشید باید این نکته را هنگام خرید تردمیل خانگی در نظر داشته باشید که بازه سرعتی بالایی داشته باشد.

  1. قابلیت های دیگر

بعضی قابلیت های دیگر وجود داشته مانند صفحه نمایش لمسی، مسافت و کالری سنج، میزان گیری ضربان قلب و غیره که جز مهم ترین ویژگی های یک تردمیل خانگی نیستند؛ اما بعد از آنالیز موارد دیگر می توانید این آیتم ها را نیز مورد آنالیز قرار دهید.

سخن آخر

با توجه به ویژگی های گفته شده این سوال مطرح می گردد که این تردمیل خانگی را باید از کجا بخرید. فروشگاه اینترنتی پیلتن شاپ با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش انواع لوازم ورزشی، ماساژ، پزشکی و سلامت توانسته به خوبی احتیاج بازار را شناخته و برترین برندها را در کنار هم جمع آوری کند. یکی از برترین مزیت های خرید از پیلتن شاپ این بوده که می توانید با مراجعه به شوروم دائمی آن ها محصولات را از نزدیک دیده و به صورت رایگان و حضوری هم تست کنید. در این صورت کاملا نسبت به محصولی که قصد خرید آن را دارید اشراف پیدا می کنید. برای دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید نیز می توانید با شماره تلفن 021- 93111030 تماس حاصل کنید.

منبع: فرارو

به "راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین تردمیل خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید