ویدیو منتشر شده از حمل بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است

به گزارش وبلاگ لاراول، حمل بار در فرودگاه ها همواره یکی از موضوعات مورد توجه مسافران بوده است و اخیرا، ویدیویی از حمل و نقل بار در یک فرودگاه در ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است.

ویدیو منتشر شده از حمل بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است

موضوع حمل بار در سفر هوایی همواره یکی از نگرانی های اصلی مسافران بوده و است. آن ها که بارهای خود را به مسئولین فرودگاه می سپارند، نمی دانند که چگونه این وسایل دل بندشان قرار است حمل شوند و خب دائما نگران سلامتی این وسایل هستند؛ این موضوع، با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی، دوباره مطرح شده است؛ ویدیویی که مراقبت بیش از حد کارکنان یک فرودگاه در ژاپن از بارهای مسافران را نمایش می دهد.

متاسفانه افکار عمومی پیرامون افرادی که بارها را در فرودگاه ها حمل می نمایند، چندان مثبت نیست و تصور عموم بر این است که این افراد، وسایل و بارهایشان را با مراقبت حمل نمی نمایند و سبب شکستگی و آسیب به آن ها می شوند. این تصور منفی پس از منتشر شدن ویدیویی که در آن، یک حمل نماینده بار، بخشی از بار یک مسافر را سرقت می نماید، منفی تر هم شده است؛ این ویدیو را یکی از مسافران پرواز ایبتزا به مادرید ضبط نموده و در اینترنت پخش نموده است. با وجود تمام این موارد، عموم مردم نمی دانند که بیشتر این افراد حمل نماینده بار، وظایف خود را به برترین نحو ممکن انجام می دهند و با مراقبت بسیار زیادی بارهای مسافران را حمل می نمایند.

همانطور که ذکر شد، تعداد بسیار زیادی از اعضای حمل و نقل بار در فرودگاه ها، بارهای مسافران را بسیار محتاطانه و خیلی بادقت حمل می نمایند و ویدیویی که از یک فرودگاه در ژاپن منتشر شده، این موضوع را به برترین شکل ممکن به تصویر کشیده است. در این ویدیو که در ادامه آن را تماشا می کنیم، اعضای تیم حمل و نقل این فرودگاه ژاپنی را می بینیم که با احتیاط و احترام و بدون هیچ عجله ، بار مسافران را جا به جا می نمایند و آن را در تریلرهای مخصوص حمل بار قرار می دهند.

قبل از انتشار این ویدیو، خبری جالب مبنی بر استقبال یک حمل نماینده بار از فردی مرکوری (Freddie Mercury) اسطوره موسیقی راک و خواننده گروه کویین (Queen) در فضای مجازی پخش شد. این شخص حمل نماینده بار با تماشا مرکوری در فرودگاه شهر هیثرو (Heathrow) در انگلستان، به مناسبت تولد 72 سالگی وی، به یکی از موزیک های وی ادای احترام و فضای بسیار جالبی را ایجاد نموده بود.

جالب است بدانید که خود فردی مرکوری پیش از اینکه وارد دنیای موسیقی گردد، در همین فرودگاه به عنوان یک حمل نماینده بار فعالیت می نموده و نزدیک بودن تولدش با اکران فیلم Bohemian Rhapsody که موضوعش هم درباره گروه موسیقی کویین است، اعضای تیم حمل و نقل این فرودگاه را به انجام چنین حرکت جالبی واداشته است.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "ویدیو منتشر شده از حمل بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدیو منتشر شده از حمل بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید