مقالات گردشگری

باشکوه ترین طاق های صخره ای دریایی در دنیا

طاق های صخره ایطاق های صخره ای که در میان دریاها ایجاد شده، پدیده ای جالب می باشد که طبیعت به یاری اقیانوس ها آن ها را به وجود آورده است. این صخره ها معمولا از یک بخشی با سنگ نرم تشکیل شده که در طی میلیون ها سال در اثر برخورد امواج حفره ها و تونل هایی درون...

20 اردیبهشت 1401

زیارت؛ برترین حوزه ایجاد اشتغال در مشهد است

خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار شهرستان مشهد گفت: امروز باید زمینه اشتغال جوانان مشهد را مهیا کنیم. برترین حوزه ای که می تواند در شهر مشهد اشتغال ایجاد کند، حوزه زیارت است. یکی از اقدامات در این حوزه تقویت اشتغال خانگی به خصوص در حوزه اشتغال روستایی به...

18 اردیبهشت 1401

تجربه 3 ماه زندگی در چین (قسمت دوم)

3 ماه زندگی در چینبا خبرنگاران همراه باشید تا زندگی 3 ماهه یک مسافر را در چین بشنویم. حرف های او می تواند راهنمای خوبی برای کسی باشد که قصد سفر به چین را دارد.

13 اردیبهشت 1401

اطلاعیه سفارت ایران برای مسافرت به ترکیه

سفارت کشورمان در آنکارا در بیانیه ای خواستار رعایت جهات امنیتی سفر و اقامت در کشور ترکیه شد.

8 اردیبهشت 1401

امکان تعطیلی اماکن اقامتی گیلان در نوروز

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست رسیده، امکان تعطیلی اماکن اقامتی گیلان در نوروز وجود دارد.

5 اردیبهشت 1401

بزرگراه چمران؛ شبگردی از شمال تا مرکز مرکز

بزرگراه چمران یکی از اصلی ترین و طولانی ترین بزرگراه های تهران است که اگر به قصد عکاسی شبانه از آن گذر کنید، نماهایی زیبا را خواهید یافت. با تصاویر اختصاصی خبرنگاران از بزرگراه چمران و زیبایی های آن همراه باشید.

2 اردیبهشت 1401

تصاویری از نقاشی های دیواری در یک روستای تایوانی

مقاله های مرتبطسه خواهر تایوانی، زندگی نو خود را در روستای کوچکی به نام هوویجا در تایوان شروع کردند و در دیوارهای کوچه نقاشی های رنگارنگ کشیدند. این خواهران حدود یک سال پیش برای دیدن مادر بزرگ خود در تعطیلات آخر هفته به این روستا آمده بودند. آن ها هیچ...

30 فروردین 1401

فرار چندین خرچنگ از کیف یک مسافر در فرودگاه

فیلمی از فرار شمار زیادی خرچنگ از کیف یک مسافر در فرودگاه، منتشر شده است.

25 فروردین 1401

ویدیو منتشر شده از حمل بار در یک فرودگاه ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است

حمل بار در فرودگاه ها همواره یکی از موضوعات مورد توجه مسافران بوده است و اخیرا، ویدیویی از حمل و نقل بار در یک فرودگاه در ژاپن، توجه ها را به خود جلب نموده است.

22 فروردین 1401

جشن 50 سالگی ایرباس با پرواز نمایشی هواپیماهای آن

ایرباس، سازنده بزرگ ترین هواپیمای جت مسافربری دنیا است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس خود، اقدام به اجرای پروازهای نمایشی با هواپیماهای ایرباس نموده است.

21 فروردین 1401

احداث سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال

سومین پل معلق بزرگ دنیا در ازناو خلخال احداث می گردد.

15 اسفند 1400

چگونه با ارزانترین قیمت هتل رزرو کنیم؟

در طی سال های اخیر کسب و کارهای حوزه گردشگری با تغییرات چشمگیری همراه بوده اند. فضای کسب و کار از رزروهای آفلاین و حضوری جای خود را به سامانه های رزرو آنلاین هتل داده است.

13 اسفند 1400

5 موزه کوچک پاریس، برای مسافران کوچک

همه ما پاریس را با موزه لوور می شناسیم ولی شهر پاریس و منطقه ها اطراف آن غیر از موزه لوور، 200 موزه دیگر هم دارد که بسیاری از آن ها برای مسافران کوچک، نوجوانان و اعضای خانواده آن ها، بسیار مجذوب کننده است.

13 اسفند 1400

رونمایی از چند عنوان کتاب در کنفرانس مریوان شناسی

به گزارش خبرنگاران اولین کنفرانس ملی مریوان شناسی در تاریخ 18 و 19 آذرماه امسال(1400) در مریوان برگزار خواهد شد. این کنفرانس به وسیله انجمن فرهنگی ادبی مریوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان برگزار...

11 اسفند 1400

جلد دوم کتاب میراث فرهنگی غیر منقول ایران چاپ و منتشر شد

به گزارش خبرنگاران، آثار تاریخی- فرهنگی ثبت شده در لیست آثار ملی ایران از تاریخ 24/6/1384تا آخر 1398 در این کتاب آمده است.

8 اسفند 1400

اولین پرواز مستقیم رویال برونئی ایرلاینز از لندن به برونئی

اولین پرواز مستقیم تاریخ از کشور برونئی سرای صلح به فرودگاه هیترو لندن در روز یکشنبه انجام شد.

6 اسفند 1400

چگونه در سفر داروهای تقلبی را تشخیص دهیم؟

داروهای تقلبی در سفر می توانند بدترین اتفاق ممکن باشند. چه کاری می توان انجام داد تا از خطر این داروهای جعلی در سفر، در امان بمانیم؟

4 اسفند 1400

برترین غذاهای خیابانی سراسر جهان چه هستند؟ (قسمت اول)

غذاهای حاضری و خیابانی بخش مهمی از آشپزی هر کشوری را تشکیل می دهند. یکی از جذابیت های کشورهای مختلف برای گردشگران، همین غذاهای خیابانی متفاوت و لذیذی است که در طول سفر حتما آن را امتحان می نمایند. در ادامه با تعدادی از برترین و مشهورترین غذاهای خیابانی...

2 اسفند 1400

بولت ژورنال چیست ، راهنمای کامل ساخت بولت ژورنال شخصی

اگر به تازگی با اصطلاح دفتر بولت ژورنال آشنا شده اید و در مورد آن چیز زیادی نمی دانید، این مقاله از را تا سرانجام دنبال کنید. احتمالا تا سرانجام متن، شما هم تصمیم می گیرید یک بولت ژورنال شخصی داشته باشید که با آن بتوانید نیازها و اهداف روزمره تان را رفع...

26 بهمن 1400

برترین هتل های 5 ستاره والنسیا؛ شهر هنر و فرهنگ اسپانیا

والنسیا از شهرهای ساحلی اسپانیا است که گردشگران بسیاری به آن سفر می نمایند؛ این شهر زیبا با هتل های لوکس و بی نظیر از مهمانان خود میزبانی می نماید.

22 بهمن 1400
تعداد: (131)