تئاتر

عکس لو رفته از سارا و نیکا با 2 پسر قوی هیکل !

خبرنگاران: اخیرا عکس جدیدی از سارا و نیکا منتشر شد که همراه دو پسر در جنگل و طبیعتی بکر هستند. این عکس شائبه های بسیاری را برای این دو دختر نوجوان ایجاد کرد.

19 دی 1400

اقدام جالب شهرزاد کمال زاده در مسابقات دو و میدانی ! ، فیلم خبرنگاران از مصاحبه با خانم بازیگر

خبرنگاران: شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما در مسابقات دوومیدانی شهدای سلامت حاضر شد.

10 دی 1400

با وجود دریافت 2 دوز واکسن، این بازیگر به کرونا مبتلا شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از ایسنا، بازیگر و کارگردان پیشکسوت ایران، عزت الله مهرآوران، در شامگاه روز جمعه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، در سن 72 سالگی دار فانی را وداع گفت. بستری شدن وی در بیمارستان، پس از آن بود که 2 دوز واکسن کرونا را دریافت کرده بود.

20 آبان 1400

هدایت برای سفر به شهر اینترلاکن، سفر به دل طبیعت سوئیس

قاره اروپا، قاره سرسبزی است که در هر شهر و کشور آن می توان جاذبه های بسیار جالبی را پیدا کرد. به همین علت گردشگران و گردشگر های بسیاری سرتا سر اروپا را سفر می نمایند. یکی از شهرهای جالب توجه در بین گردشگر ها، به خصوص علاقه مندان به طبیعت، شهر اینترلاکن،...

22 مرداد 1400

معرفی یک هیات انتخاب از جشنواره تئاتر دانشگاهی

هیات انتخاب آثار بخش تجربه های اجرا(مرحله دوم) بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران معرفی شدند.

11 تیر 1400

هنرپیشه معروف هری پاتر درگذشت

خبرنگاران : هلن مک کروری بازیگر نقش نارسیسا مالفوی در مجموعه فیلم های هری پاتر در 52 سالگی از جهان رفت.

18 اردیبهشت 1400

خبرنگاران محدودیت های کرونایی در زنجان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد

زنجان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان زنجان گفت: همه محدودیت هایی که از اول آذر در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال شده بود از امروز/ 22 آذرماه / به مدت یک هفته دیگر برقرار خواهد بود.

3 بهمن 1399

کشمکش در گروه هفت

اروپایی ها (فرانسه، آلمان، بریتانیا و ایتالیا) دوست داشتند که بازی خودشان را با این اسناد انجام دهند و امریکا را وادار نمایند دست به انتخاب های سخت بزند؛ یعنی یا مجبور گردد از اصول اصلی سیاست های خود عقب نشینی کند یا اینکه در چنین اجلاسی منزوی به نظر برسد.

9 آبان 1399

جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا؛ آیا این یک بازی است؟!

پس از امیر تتلو، آرات، محسن چاووشی و ابی ... و دیگر جنجالی های این روز های شبکه های اجتماعی، چند روز پیش نوبت به مهدی کوشکی و ریحانه پارسا رسید تا از گردونه رقابت حاشیه سازی فاصله نگیرند و فضای شبکه های اجتماعی را داغ کنند. ماجرا این بار حق طلاق بود.

1 مرداد 1399

Marina Bay Sands ، گران ترین پروژه ساختمانی در قرن 21

مارینا بی سندز یک ریزورت یکپارچه در مقابل خلیج مارینای سنگاپور می باشد که توسط شرکت هتل سازی لاس وگاس سندز ایجاد شده و گران ترین ساختمان جهان (7/5 میلیارد دلار) می باشد. این شرکت اذعان کرد که مارینا بی سندز چالش برانگیز ترین و گران ترین پروژه ساختمانی در...

10 آبان 1398