ام اس آی اولین روتر Wi، Fi 6E گیمینگ خود را با QoS هوشمند و نورپردازی RGB معرفی کرد

به گزارش وبلاگ لاراول، معمولا از برند MSI انتظار معرفی روتر را نداریم اما این شرکت برای اولین بار در نمایشگاه CES سال جاری از یک روتر گیمینگ به نام RadiX AXE6600 رونمایی کرد. MSI می خواهد سبد محصولات خودش برای گیمرها را با این روتر Wi-Fi 6E تکمیل کند.

ام اس آی اولین روتر Wi، Fi 6E گیمینگ خود را با QoS هوشمند و نورپردازی RGB معرفی کرد

ام اس آی می گوید روتر RadiX AXE6600 از یک پردازنده چهار هسته ای کوالکام با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز سود می برد و مجهز به آخرین نسل از استاندارد وای فای یعنی Wi-Fi 6E است؛ همان طور که دیگر روترهای معرفی شده در نمایشگاه CES 2022 سال جاری از این استاندارد پشتیبانی می نمایند.

MSI در ساخت خنک نماینده و هیت سینگ بسیار حرفه ای است؛ پس تعجب ندارد که روی این روتر هم شاهد یک هیت سینک قوی و آرایه ای از لوله های حرارتی برای حنک نگه داشتن آن و جلوگیری از گرمای بیش از حد باشیم.

ام اس آی وارد بازار بسیار رقابتی شده است و روتر گیمینگی داده که باید با برترین روترهای گیمینگ برندهای ایسوس، نت گیر، تی پی لینک و غیر رقابت کند. بنابراین، قابل انتظار است ویژگی هایی به روتر گیمینگ خود اضافه نموده باشد که ارزش خرید پیدا کند. از جمله این ویژگی ها، AI QoS است.

نشان MSI در بالای روتر همچون یک کلید عمل می نماید و با فشار دادن آن، دستگاه می تواند روی یکی از مودهای از پیش تنظیم شده QoS مانند مود بازی، استریم، بهره وری و غیره قرار بگیرد تا دیگر مجبور نباشید دائما سراغ پنل تحت وب این روتر رفته و تنظیمات روتر را دستکاری کنید.

مثلا، مود gaming این روتر، اجازه می دهد دستگاه های گیمینگ متصل به وای فای و روتر از اولویت پهنای باند بیشتری برخوردار باشند و دستگاه های دیگر پهنای باند کمتری اشغال می نمایند تا برترین تجربه کاربری برای یک گیمر فراهم گردد.

یکی دیگر از ویژگی های خاص روتر RadiX AXE6600 ام اس آی، ویژگی Mystic Light RGB است. این نورپردازی شامل 6 آنتن خارجی روتر، علاوه بر نورپردازی بدنه می گردد تا شاهد یک روتر کاملا زیبا و سازگار با دیگر تجهیزات گیمینگ داخل اتاق خود باشیم.

هنوز قیمت روتر RadiX AXE6600 معین نشده است ولی در سه ماهه سوم یا چهارم سال 2022 وارد بازار می گردد. روتر RadiX AXE6600 ام اس آی برای فروش پیروز باید با برترین روترهای گیمینگ ایسوس و نت گیر و تی پی لینک و لینک سیس رقابت کند و اصلا کار آسانی ندارد؛ چون این برندها سال ها است دارند روتر گیمینگ می سازند و پیشرفته تری و برترین روترهای خود را در این زمینه ارائه می نمایند.

شما اگر یک کاربر محصولات گیمینگ MSI باشید؛ ترجیح می دهید روتر گیمینگ این شرکت را بگیرید یا اینکه سراغ روترهای گیمینگ ایسوس و نت گیر بروید؟

منبع: شبکه چی

به "ام اس آی اولین روتر Wi، Fi 6E گیمینگ خود را با QoS هوشمند و نورپردازی RGB معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام اس آی اولین روتر Wi، Fi 6E گیمینگ خود را با QoS هوشمند و نورپردازی RGB معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید