NBA: دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد، واکسن ها موثر هستند

به گزارش وبلاگ لاراول، آدام سیلور می گوید برنامه ای برای توقف مسابقات NBA به علت نرخ واکسیناسیون 97 درصدی وجود ندارد.

NBA: دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد، واکسن ها موثر هستند

به گزارش وبلاگ لاراول و به نقل از تایمز، آدام سیلور، مسوول رقابت های NBA می گوید برنامه ای برای توقف NBA به علت نرخ واکسیناسیون 97 درصدی وجود ندارد.

سیلور می گوید: ما با پروتکلی که در حال حاضر دنبال می کنیم راحت هستیم. تست های مثبت با سرعتی نگران نماینده در حال افزایش هستند و بیش از 100 بازیکن در این ماه تست شان مثبت شده است. سیلور می گوید NBA رد کردن پیشنهاد واکسیناسیون اجباری به وسیله اتحادیه بازیکنان را قبول می نماید اما در عین حال انجام واکسیناسیون را تشویق می نماید.

NBA به علت همه گیری، فصل قبل بازی ها را در ماه مارس به حالت تعلیق درآورد. این بازی ها، اواخر ماه جولای در منطقه ایزوله در مجتمع ورزشی جهانی ESPN در نزدیکی اورلاندو از سر گرفته شد.

چندین تیم برنامه خود را به علت مثبت بودن تست بازیکنان شان متوقف نموده اند. تورنتو رپتورز آخرین تیمی است که در معرض خطر تعطیلی قبل از ملاقات روز پنج شنبه برابر شیکاگو بولز واقع شده است.

سیلور در ادامه گفت: فعلاً برنامه ای برای توقف فصل وجود ندارد. ما البته همه گزینه ها را آنالیز کردیم. ما در حال یافتن چیزهایی هستیم که مربوط به زندگی خودمان است و چون این ویروس ریشه کن نمی گردد، باید با آن زندگی کنیم. او هم چنین می گوید 90 درصد از موارد فعلی NBA، نوع اُمیکرون هستند. با این حال برترین شرایط برای او این است که بازیکنان دز سوم واکسن خود را نیز بزنند.

سیلور در خاتمه گفت: من فقط به جامعه ما، به همه می گویم، حداقل بر اساس داده هایی که NBA دارد، واکسن های دز سوم بسیار موثر هستند. ما قویاً همه را تشویق می کنیم که آن را دریافت نمایند. لیگ ما حدود 97 درصد واکسینه شده است. ما تا حدود 65 درصد افزایش در این زمینه داشتیم. شاید بتوانیم نشان دهیم راهی وجود دارد که مردم بتوانند به جلو حرکت نمایند. باز هم، متأسفانه شناخت این ویروس راه به جایی نمی برد و بخشی از زندگی ما برای آینده قابل پیش بینی خواهد بود.

میشل روبرتز، مدیر اجرایی NBPA ماه گذشته به یاهو اسپورتس گفت که 90 درصد بازیکنان در حال حاضر واکسینه شده اند این در حالی است که این امر برای آن ها اجباری نبوده است.

تا کنون جیمز هاردن و براون از تیم بروکلین نتس، یانیس آنتتوکومپو از میلواکی باکس، دمار دروزن از شیکاگو بولز، هورتون تاکر، وستبروک، مانک، دوایت هاوارد و بردلی از لس آنجلس لیکرز وکوین ناکس، اوبی تاپن، آر جی برت از نیویورک نیکس از جمله ستاره هایی هستند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

به گزارش وبلاگ لاراول و به نقل از استار، اتحادیه ملی بسکتبال (NBA) گفت که داوران باید در طول فصل آینده واکسن کرونا زده باشند تا بتوانند در بازی های این لیگ قضاوت نمایند. هیچ گونه معافیت های مذهبی یا پزشکی برای داوران در این بخش اعمال نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "NBA: دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد، واکسن ها موثر هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "NBA: دلیلی برای تعطیلی وجود ندارد، واکسن ها موثر هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید