بخش خصوصی یزد به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا وام می دهد

به گزارش وبلاگ لاراول، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: بخش خصوصی استان با اعطای تسهیلات کم بهره از فعالان گردشگری آسیب دیده حمایت می نماید.

بخش خصوصی یزد به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا وام می دهد

به گزارش وبلاگ لاراول به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، سید مصطفی فاطمی با اشاره به اینکه در بحران کرونا فعالان زیادی در حوزه صنایع دستی و گردشگری آسیب دیده اند، گفت: بخش خصوصی یزد در حمایت از این قشر پیش قدم شده و با اعطای یاری های بلاعوض و وام کم بهره از آن ها حمایت می نماید.

او با قدردانی از بخش خصوصی در حمایت از فعالان آسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی، اضافه کرد: همهٔ این تسهیلات از سوی بخش خصوصی بدون اتکا به دولت پرداخت می گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد گفت: بخش خصوصی گردشگری و جامعه هتلداران همراه با خانه فرهنگ صدوقی با طراحی یک مدل مالی، زمینه اعطای وام کم بهره را برنامه ریزی نموده اند که توسط همین افراد، وام گیرنده ها، پالایش و وام از منابع شخصی افراد و تشکل ها، اعطا خواهد شد.

اواضافه کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری بزرگان گردشگری و خیرین ضمن حفظ نیروی انسانی بخش آسیب دیده صنعت گردشگری و صنایع دستی نیز ترمیم گردد و شاهد روزهای خوش این بخش ها در استان باشیم.

منبع: میراث آریا

به "بخش خصوصی یزد به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا وام می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی یزد به فعالان گردشگری آسیب دیده از کرونا وام می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید