زمان عرضه به بازار کراس اوور ایران خودرو

به گزارش وبلاگ لاراول، کراس اوور ایران خودرو در حالی که هنوز مراحل طراحی اش تمام نشده است قرار است از بهمن ماه پیش فروشش آغاز گردد. این خودرو پلت فرم مشترکی با تارا دارد.

زمان عرضه به بازار کراس اوور ایران خودرو

وبلاگ لاراول- براساس اخبار غیر رسمی منتشر شده به وسیله ایران خودرو، این شرکت میخواهد تا ظرف روزها و ماه های آینده، پیش فروش محصول نو خود یعنی کراس اوور ایران خودرو K125 را شروع کند ، این درحالیست که براساس گفته منابع مطلع مراحل طراحی این خودرو هنوز به سرانجام نرسیده است و عملا فرایند پیش فروش این محصول، به نوعی تبدیل به پروژه مشارکت در فراوری می گردد.

به عبارت دیگر پس از سابقه تاخیر ها و تبدیل های فراوان ایران خودرو (و البته سایپا) ظرف سال های گذشته، حالا مشتریان با تجربه نوی روبرو خواهند بود و قرار است برای خودرویی ثبت نام کنند که تا به امروز از مرحله طراحی اولیه فراتر نرفته است و تعیین نیست اساسا چه زمانی به فراوری انبوه خواهد رسید.

محصول پروژه K125 در بهمن سال جاری به بازار می آید

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودر با بیان این که ، در نقشه راه ترسیم شده، به سمت داخلی سازی پلتفرم خودرو حرکت نموده ایم، گفت: محصول پروژه K125 در بهمن ماه سال جاری روانه بازار خواهد شد.

فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر گفت: هم زمان پلتفرم برقی محصول پروژه K125 نیز در دست طراحی و نمونه سازی است.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، گیربکس محصول پروژه K125 در مرحله نخست AT خواهد بود و در آینده به گیربکس DCT و موتور سه استوانه ارتقاء خواهد یافت.

وی ، گفت: ظرفیت فراوری 80 درصد از محصولات ایران خودرو، طی سه سال آینده به برند داخلی اختصاص خواهد یافت.

کراس اوور K125 با نسل نو EF7 پلاس توربوشارژ به بازار می آید

تصاویر گرافیکی که از K125 در فضای مجازی منتشر شده نشان می دهد که الگو های مشابه ای در سقف و بخش های جانبی این خودرو و پژو 2008 وجود دارد. همین موضوع تاییدی بر این ادعاست که کراس اوور K125 جانشینی برای پژو 2008 در ایران خواهد بود.

مدیر طراحی پروژه کراس اوور K125 می گوید این خودرو را نسل نو قوای محرکه EF7 پلاس توربوشارژ همراهی خواهد نمود. ضمن آن که یک گیربکس شش سرعته داخلی سازی شده نیز نیروی فراوریی موتور مذکور را به چرخ های خودرو منتقل می نماید. ایران خودرو میخواهد از همان ابتدا این محصول را با یک گیربکس اتومات راهی بازار کند.

منبع: دیجیاتو

منبع: بیت ران

به "زمان عرضه به بازار کراس اوور ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان عرضه به بازار کراس اوور ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید