خودرو

17 استان متاثر از سیل و آب گرفتگی؛ 20 هزار نفر امدادرسانی شدند

تهران (پانا) - رئیس جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 20 هزار هموطن متاثر از حوادث جوی در 6 روز گذشته و در 17 استان کشور خبر داد.

28 اردیبهشت 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا سه شنبه 24 اسفند 1400

قیمت پژو 405 GLX امروز سه شنبه 24 اسفند 1400 با چهار میلیون تومان افزایش به 268 میلیون تومان رسید. پژو پارس امروز یک میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به 275 میلیون تومان رسید. پژو پارس اتوماتیک، اما دو میلیون تومان گران تر از دیروز بود و 410 میلیون تومان به فروش رسید....

19 اردیبهشت 1401

ساماندهی و زیباسازی محور مواصلاتی امام رضا (ع) در منطقه 15

خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 15 از ایجاد تحول در محور مواصلاتی امام رضا (ع) ورودی جنوب شرق مرکز همزمان با نوروز 1401 خبر داد.

19 اردیبهشت 1401

قیمت روز تجهیزات اتوماسیون صنعتی

سالانه کسب و کارها و کارخانجات زیادی در ایران و جهان راه اندازی می شوند اما مسئله این است که همه شان به موفقیت دلخواه دست پیدا نمی کنند و پس از مدتی مجبور می شوند کار خود را تعطیل کنند.

13 اردیبهشت 1401

5 موزه کوچک پاریس، برای مسافران کوچک

همه ما پاریس را با موزه لوور می شناسیم ولی شهر پاریس و منطقه ها اطراف آن غیر از موزه لوور، 200 موزه دیگر هم دارد که بسیاری از آن ها برای مسافران کوچک، نوجوانان و اعضای خانواده آن ها، بسیار مجذوب کننده است.

13 اسفند 1400

جزئیات چگونگی تغییر رنگ بدنه خودرو ب ام و iX Flow اعلام شد

جزئیات چگونگی تغییر رنگ بدنه خودرو ب ام و iX Flow از سوی این خودروساز آلمانی اعلام شد. در حال حاضر تنها امکان چه نوع تغییر رنگی وجود دارد؟

6 اسفند 1400

عیب یابی سنسور فشار هوا خودرو

یک کارشناس فنی خودرو روش عیب یابی سنسور فشار هوا خودرو را آموزش داده است.

30 بهمن 1400

برترین هتل های 5 ستاره والنسیا؛ شهر هنر و فرهنگ اسپانیا

والنسیا از شهرهای ساحلی اسپانیا است که گردشگران بسیاری به آن سفر می نمایند؛ این شهر زیبا با هتل های لوکس و بی نظیر از مهمانان خود میزبانی می نماید.

22 بهمن 1400

مقاصد گردشگری ورزشی برتر (قسمت اول)

گردشگری ورزشی به معنی سفرکردن به منظور دیدن یا شرکت کردن در یک فعالیت یا رویداد ورزشی است. برای آشنایی با مقاصد و فعالیت های برتر این نوع گردشگری با خبرنگاران همراه باشید.

19 بهمن 1400

خیره کننده ترین هتل های کوهستانی، اقامت بر فراز کوه ها (قسمت دوم)

یکی از مجذوب کننده ترین چشم انداز ها طبیعی، چشم انداز کوهستان ها با قله های سربه فلک کشیده و جنگل های همواره سبز در دامنه کوه ها است. برای تجربه یک سفر منحصر به فرد، می توانید اقامت بر فراز کوهستان را انتخاب کنید. در ادامه لیست تعدادی از برترین هتل هایی...

11 بهمن 1400

فرابازیافت مواد غذایی و تاریخ مصرف

Upcycling یا فرابازیافت نوید می دهد ضایعات غذا را به وعده غذایی بعدی تان تبدیل کند. تولیدنمایندگان مواد غذایی چگونه آن تاریخ ها را روی بسته بندی محصول خود انتخاب می نمایند - و منظور آنها چیست؟

3 بهمن 1400

اجاره خودرو راهی برای لذت رانندگی با ماشین های خاص

یکی از مهم ترین وسایل حمل و نقل روزانه، اتومبیل ها و خودروهای شخصی می باشد. از طرفی اجاره خودرو به واسطه دارا بودن هزینه های کمتر و آسایش بیشتر به گزینه ای کارآمد بین تمام اقشار جامعه تبدیل شده است. از این رو شرکت های مختلفی از جمله اجاره خودرو پرارین...

16 دی 1400

رقبای پرسپولیس و استقلال در جام حذفی مشخص شدند

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال ایران از ساعت 14 امروز در سازمان لیگ فوتبال ایران آغاز شد. مرحله ای که با اضافه شدن 16 تیم لیگ برتری همراه شده است.

15 دی 1400

بی کیفیت ترین خودروهای داخلی کدامند؟

به گزارش خبرنگاران، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان نهاد بازرسی مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت، بخش عمده مسئولیت ارزشیابی کیفی خودروها در کشور را برعهده دارد.

12 دی 1400

افزایش 90 میلیارد تومانی یارانه بنزین

تهران (پانا) - آغاز ماه جاری با یک حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت کشور همراه بود. سه شنبه 4 آبان ماه، ساعت 11 صبح، با یک اختلال سراسری، پمپ بنزین های کشور از کار افتادند و پس از اتصال دستی نیز امکان سوخت گیری با کارت سوخت و استفاده از سهمیه 1500 تومانی بنزین...

16 آذر 1400

زمان عرضه به بازار کراس اوور ایران خودرو

کراس اوور ایران خودرو در حالی که هنوز مراحل طراحی اش تمام نشده است قرار است از بهمن ماه پیش فروشش آغاز گردد. این خودرو پلت فرم مشترکی با تارا دارد.

2 آذر 1400

قیمت 41 مدل بطری آب مدرن و شیک دکوری

وسایل تزئینی انواع مختلفی دارند که هر کدام در جاهای خود زیبا و شیک هستند پس در همه بخش های دکوراسیون داخلی خانه میتوانید از وسایل های تزئینی بهره ببرید یکی از وسایل هایی که امروزه بیشتر از آن استفاده میکنند بطری آب است . بطری های آب هم قابل استفاده هستند...

26 مهر 1400

ربیع خواه: دنبال یک چالش نو بودم و شهر خودرو را انتخاب کردم، مهاجری یک مربی باتجربه و کاربلد است

هافبک نو تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت، دنبال یک چالش نو بوده و در نهایت تصمیم به انتخاب شهر خودرو گرفته است.

11 مهر 1400

ناگفته های ماکارونی

اگر تازگی ها، نوشته های روی بسته های ماکارونی را خوانده باشید، حتما دیده اید که کارخانه های مختلف، غنی سازی ماکارونی شان با مواد مغذی مختلف (مثل آهن، ویتامین های گروه B، فیبر و امگا 3) را به نام یک مزیت مطرح می کنند. از دکتر تیرنگ نیستانی، متخصص تغذیه...

1 مهر 1400

توصیه های کرونایی، از دست زدن به چشمان، بینی، یا دهان خود با دست های کثیف پرهیز کنید

تهران (پانا) - رعایت نکات بهداشتی مهم ترین عوامل در پیشگیری از بیماری کرونا به تعداد می رود و رعایت دستورالعمل ها می تواند منجر به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا گردد.

20 شهریور 1400
تعداد: (83)